Sera - Di Badai Asmara

<<< Rock-Leleh On Demand #5 - ARROW >>>
"ARROW - Boleh tlg cari lagu ni tak? " haruskah aku terus merayu padamu, haruskah ......janji setia dan saya pun tak tahu yang lain - 3:05 PM 17/9/09"

Haruskah...
Aku terus merayu padamu
Haruskah...
Aku taburi janji beribu
Untuk menembusi
Tembok hati sanubarimu
Ataupun... aku hanya penanti

Mengapa
Dikau meragui keikhlasan
Setelah kuberi
Pengorbanan dan kesetiaan
Aku jadi perindu
Pada istana madu
Kini menjadi sangkar hempedu

( 1 )
Mungkin ku pentafsir
Yang gagal mencari
Pengertian cinta
Akhirnya melara

( korus )
Kau insan misteri
Penuh rahsia cinta
Kulemas dalam arena
Meredah nestapa
Sukarnya menguasai
Bahasa cinta kita
Berilah kepastian sebuah cinta

Bisakah
Silap kata menjadi penanda
Dapatkah
Kecewa ku menjadi harapan
Marilah berganding
Mengharungi badai asmara
Dunia dikecapi penuh bahagia

( ulang 1 & korus & korus )



Penafian : Blog ini TIDAK menyimpan sebarang bentuk musik di laman ini, hanya menyediakan pautan luar ke fail-fail musik yang dihoskan di luar sana.

2 ulasan:

  1. Kau insan misteri
    Penuh rahsia cinta
    Kulemas dalam arena
    Meredah nestapa
    Sukarnya menguasai
    Bahasa cinta kita
    Berilah kepastian sebuah cinta

    BalasPadam

Rock Leleh Playlist Player

Sila tekan butang "play" (anak panah di tengah atau di bawah) untuk mainkan lagu. Butang di tepi "play" tu untuk melihat lagu-lagu lain dalam "playlist" Rock Leleh...

>>>Rock Leleh Playlist Player<<<

Playlist pilihan Rock-Leleh :